4. FAQ - Często zadawane pytania.

1. Co zrobić jeśli transakcja jest udana a nie wydrukowałem biletu elektronicznego?

Proszę sprawdzać pocztę mailową. Zostanie wysłana na Państwa adres wiadomość z Systemu DMiT. Linijkę tekstu zaczynającą się od słowa „ http:// ” należy skopiować i wkleić w pasek adresu przeglądarki stron WWW.

2. Co zrobić jeśli transakcja nie została zakończona poprawnie, a przelew został wykonany? Co zrobić jeśli miejsca które rezerwowałem są z powrotem dostępne?

Na stronie www.przelewy24.pl należy wybrać link „przedpłata”, aby sprawdzić czy przelew został już zaksięgowany. Jeśli tak to transakcja ma status do wykorzystania.

3. Co zrobić jeśli otrzymałem informację iż transakcja jest do wykorzystania?

Należy ponownie wybrać miejsca z podglądu sali DMiT, kliknąć guzik przejdź do kasy, podać swoje dane i wybrać opcję użyj przedpłaty.

4. Co zrobić gdy nie mam hasła?

Proszę sprawdzić pocztę mailową. Jeśli nie otrzymaliście Państwo jeszcze wiadomości z hasłem można telefonicznie poprosić o te dane po numerem telefonu 0-801-00-33-24 lub (0-61)-847-52-64

5. Czy można zarezerwować bilety na spektakl?

Nie. Bilety blokowane są automatycznie na 15minut. Jest to czas na wykonanie przelewu za pośrednictwem systemu przelewy24.

6. Co dzieje się z miejscami po upływie 15 min?

Miejsca są automatycznie odblokowywane. Trafiają do sprzedaży.

7. Kiedy mogę odebrać bilet?

Bilet można odebrać w kasie DMiT od pon. do pt. w godzinach od 8.00 do 18.00, w sobotę od 10.00 do 14.00.
W dniu imprezy zalecamy co najmniej godzinę przed rozpoczęciem imprezy.